• برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 72اخبار امروز : 0
14

همایش اقتدار بسیج در شهرستان سیمرغ برگزار شد.

  • کد خبر : 927
  • 26 نوامبر 2023 - 21:55
همایش اقتدار بسیج در شهرستان سیمرغ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای سیمرغ به نقل از خبرگزاری بسیج شهرستان ، صبح امروز شنبه ۵ آذر ماه همزمان با سراسر کشور در سالن شهید کشوری سیمرغ برگزار شد. به گزارش خبرنگار رسانه شهرستان: صبح امروز شنبه ۵ آذر ماه همزمان با سراسر کشور همایش اقتدار بسیج با حضور اقشار مختلف مردم ،مسئولین شهرستانی […]

به گزارش پایگاه خبری آوای سیمرغ به نقل از خبرگزاری بسیج شهرستان ، صبح امروز شنبه ۵ آذر ماه همزمان با سراسر کشور در سالن شهید کشوری سیمرغ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رسانه شهرستان: صبح امروز شنبه ۵ آذر ماه همزمان با سراسر کشور همایش اقتدار بسیج با حضور اقشار مختلف مردم ،مسئولین شهرستانی و استانی ،خانواده معظم شهدا وبا حضور پرشور نسل جوان ،دانش آموزان شهرستان در سالن شهید کشوری سیمرغ برگزار شد.

سرهنگ حسن پورقربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ در این مراسم خاطر نشان کردند: بسیج یک فرهنگ است که در هر جامعه ای این فرهنگ اجرا شود، آن جامعه موفق و مقاوم خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان در ادامه افزود: اکنون شاهد گسترش تفکر بسیجی در منطقه و فرامنطقه هستیم و شکست داعش و صهیونیسم جهانی و امثال آن، حاصل این تفکر است.

سردار کریمیان در ادامه مراسم اظهارداشت: مقاومت حماس به عنوان یگ گروه نظامی کوچک در مقابل اسراییل، ریشه در تفکر بسیجی دارد زیرا گفتمان و تفکر بسیجی روشنگر است و ایجاد مقاومت و ایستادگی می کند.
بسیج گسترده ترین شبکه مردمی در کشور و جهان است که به انقلاب اسلامی خدمات شایانی کرده است.

رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ در ایراد سخنرانی خود گفتند : شما بسیجیان معلم اول قیام هستید و شاهدیم که مردم غزه با درس گرفتن از جوانان و زنان و مردان بسیجی به میدان آمده و تانکهای دشمنان را نابود و زیر بمباران شدید ایستادگی می کنند.

از دیگر برنامه های این مراسم می‌توان به اجرای باشکوه سرود لشکر عمار ها توسط دانش آموزان و همچنین تقدیر و تجلیل از خانواده شهدا و بسیجیان نمونه اشاره کرد .

/انتهای پیام

لینک کوتاه : https://avayesimorgh.ir/?p=927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0