• برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 40اخبار امروز : 0
16

نماز جمعه سنگر دفاع مقدس است!

  • کد خبر : 713
  • 22 سپتامبر 2023 - 12:49
نماز جمعه سنگر دفاع مقدس است!

نماز جمعه این هفته نیز با سخنرانی جناب سرهنگ پورقربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ و با خطبه و امامت حجت اسلام و المسلمین خانلری امام جمعه محترم شهرستان برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای سیمرغ ، نماز جمعه این هفته با سخنرانی جناب سرهنگ حسن پورقربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ درباره هفته دفاع […]

نماز جمعه این هفته نیز با سخنرانی جناب سرهنگ پورقربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ و با خطبه و امامت حجت اسلام و المسلمین خانلری امام جمعه محترم شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای سیمرغ ، نماز جمعه این هفته با سخنرانی جناب سرهنگ حسن پورقربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ درباره هفته دفاع مقدس از سرافرازی و دفاع سلحشورانه نیروهای مسلح اشاره داشتند.

پورقربان در ادامه سخنانش افزود : توطئه های دشمنان بر علیه دولت های مظلوم به ویژه در رأس آن آمریکا قرار داشت نیروهای مسلح ما نشان دادند که میتوانند از کشور دفاع کنند.

 

در پایان پورقربان اشاره کرد: امسال در هفته دفاع مقدس ۳۱۰ عنوان برنامه مختلف در ۱۱قشر و ۴حوزه مقاومت و در همه پایگاه‌های شهری و روستایی سیمرغ اجرا می‌شود .

 

حجت السلام و المسلمین خانلری امام جمعه شهرستان سیمرغ در ایراد خطبه های این هفته به دفاع مقدس و دفاع نیروهای مسلح اشاره داشت و دفاع توحیدی را به دفاع معنوی ملت ایران در مقابل رژیم بعث عراق و هم پیمانان او اشاره داشتند.

حجت السلام و المسلمین خانلری افزود : نیروی خدوم پلیس ما در هر شرایط و ساعات روز با قوانین و ضوابط اسلام اقدام به کار خود دارند و سر لوحه کار خود قرار داده اند و توانسته اند آن را به پایان رسانند.

 

خانلری در ادامه ایرادات خطبه هایش افزود: ملت غیور ایران واژه دفاع مقدس را در این هشت سال صرف کردند و نمایی از غیرت ، شرف و عزت را به رخ جهانیان کشاندند.

 

/انتهای پیام

لینک کوتاه : https://avayesimorgh.ir/?p=713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0